sobota, grudnia 25, 2010

Moja Świąteczna Choinka/My Christmas Tree

Chciałabym Wam pokazać moją świąteczną choinkę z tego roku. Większość bombek pozostała z zeszłego roku, jednak w tym dokupiłam trochę nowych zabawek: ptaszki, baletnice, aniołki i lodowe tancerki. Powinnam mieć choinkę całą w ręcznie wykonanych ozdobach, ale jak to bywa szewc bez butów chodzi. Poza tym na dużą choinkę potrzeba naprawdę dużo ozdób, a moja choinka istnieje dopiero od zeszłego roku.
W tym sama dorobiłam trochę ozdób świątecznych, ale potrwa trochę zanim cała choinka się wypełni.

W tym roku postanowiłam, że będzie biało-srebrno-złota, bez koloru dodatkowego, którym w zeszłym roku był turkus. Taka retro choinka z której jestem dumna :).
Poniżej wstawiłam większe zdjęcia, które po kliknięciu dopiero widać. 
Tak wygląda w dzień:

Przysiadły na niej ptaszki i wyrosły srebrne róże.

Tutaj wiktoriańskie anioły dmą w trąby
złote i lodowe baletnice oraz przecudne lodowe gwiazdki




A to szyszka, a raczej żołądź, którą zrobiłam z jajka na jeden z warsztatów i który stał się ich hitem.
Zresztą antyczne jajka zrobione na tegoroczną Wielkanoc także zawisły na choince :) Mogą "robić" za bombki :)

I jeszcze jedno z moich serduszek, które pokażę niebawem

A teraz choinka nocą



13 komentarzy:

  1. Ślicznie ozdobiona ta choinka, jestem zauroczona...przepiękne też są firany w tle...marzę o takich.
    serdecznie pozdrwiam i życzę pogodnego drugiego dnia świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokój, przepiękna choinka (moja jest nawet trochę podobna do Twojej, nawet takie same tancerki na niej wiszą).
    Radosnego ostatniego Dnia Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna choinka! Bardzo mi się podobają te wszystkie śnieżynki, zwłaszcza te lodowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż więcej można rzec: piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie:)))wiele radości w nadchodzącym roku Tobie życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. your Christmas tree is gorgeous beyond words. Love all your ornaments.
    hope you had the most wonderful Christmas filled with love and peace.
    warm wishes for a fabulous new year
    rita

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, piękna!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję Wam za miłe komentarze, i że choinka się Wam podoba!
    Do czarnykot: firanki są z Ikei.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. very nice!!
    happy new year!!
    I have a gift for you in my blog!!
    hugs
    c@ from Chile

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Uwielbiam choinki z taki smaczkami- recznie robione bombki, jakieś figurki, ptasiory i takie tam...u mnie w tym roku też z bielą i srebrem...choć mam i kolor...oczu nie mogę oderwać...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails