piątek, stycznia 04, 2013

Pudła na Kapelusze w stylu Vintage / Vintage Hat Boxes

Aby trochę odetchnąć od świąt, przerywam pokazywanie świątecznych ozdób, bo chciałam Wam pokazać, co fajnego działo się dzisiaj u mnie w pracowni.
Razem z Agatą majstrowałyśmy przy swoich dekoracjach. Moją półkę nad sekretarzyk pokażę już niebawem, natomiast Agata wyszła dzisiaj ode mnie z dwoma wielkimi pudłami na kapelusze udekorowanymi w stylu jaki widzicie poniżej.

Shabby Chic i szablony to jedyne dekoracje, ale pudła prezentują się wspaniale, no przynajmniej nam się bardzo podobały :)
 Tutaj Agata przy pracy:

 Zrobiłam przy okazji zdjątko trochę w stylu vintage :)



8 komentarzy:

  1. super pudla, zawsze chcialam takie miec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj jak ja bym takie chciała mieć. U mnie w domu dużo pudełek, tylko M. się drze że co to za moda na pudła w chałupie. Ale Twoje są takie stylowe, że pewnie i jemu by się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encantan tus trabajos. Son maravillosos. A partir de ahora te seguiré.

    OdpowiedzUsuń
  4. Son preciosísimas.
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze, pozdrawiam serdecznie Asket

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu, ale duza pracowania. mama nadzieje, ze tez sie takiej kiedys dorobie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails