niedziela, stycznia 13, 2013

Shabby Chic - Ośnieżona Biała Choinka

U niektórych po ozdobach świątecznych nie ma już śladu, ale u mnie choinki będą stały jeszcze przez jakiś czas. Kocham okres świąt i kocham ubierać choinki. O tym, że będę miała białą choinkę marzyłam jeszcze w zeszłym roku, ale niestety nie zdążyłam zrealizować moich zamiarów. Za to w tym roku sprawiłam sobie w miarę dużą - 150 choinkę całą pokrytą śniegiem! Choinka bez ozdób wygląda jakby naprawdę została przeniesiona prosto z lasu do salonu :).  Ozdobiłam ją bombkami w kolorze bladego różu i srebra, z lodowymi dodatkami. Sami zobaczcie.


 

Poniższe serduszko pokazywałam już na blogu tutaj.
 Na choinkę zrobiłam kilka lodowych bombek z różami, same bombki można obejrzeć na moim drugim blogu tutaj




Ptaszki były jednym z motywów przewodnich choinki, kupiłam je po dwa złote w Auchanie, były trochę smutne, więc pobrokaciłam im ogony na srebrno :) Są teraz w sam raz na moją choinkę :)

Przed udekorowaniem choinka wyglądała tak i sama bez dekoracji była przepiękna. 


Miałam opory przed jej dekorowaniem, ale w końcu święta mają być błyszczące i kolorowe :) Ciekawe jakie ozdoby powieszę na niej za rok, już nie mogę się doczekać :)

A tu moja Misia, która dostała pod choinkę taką oto poduszkę, na zdjęciu widać, że prezent od razu jej się spodobał i leżała tak dosłownie pod choinką :) 

Pozdrawiam Was serdecznie na nowy tydzień!

8 komentarzy:

  1. Bajkowa choinka.
    Głaski dla Misi.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka:)))moja też jeszcze stoi:)))spodobały mi się te bombki z różami,fajny pomysł:))))pozdrawiam cieplutko i głaski dla Misi-słodziak:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna, idealna choinka! Tak jak lubię, tak jak kocham! A Misia to prawdziwa Perła w muszli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym że jak ze snu ta choinka)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję z przemiłe komenty :)
    Do Lacrimy i Bozenas: dziękuję, głaski przekazane :)
    Do Oxi - misia to prawdziwy diabeł wcielony z piekła rodem, ale udaje aniołka, tutaj nimfę oceaniczną ;)
    Do Calli - żebyś kochana wiedziała, że ze dwa lata mi się taka śniła :)
    Asket

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo choinka - ja już swoją rozebrałam i zaczynam po woli zabierać się za pisanki...a piesek to chyba robił za prezent pod choinkę... taki pod kolorek...ode mnie tez proszę przekazać głaski dla słodziaka.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Magdy: faktycznie tak wygląda pod choinką :) głaski przekazane :) pozdrawiam Asket

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Gdzie można kupić taką oszronioną choinkę?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails