środa, lutego 20, 2013

Donice Shabby Chic

i trochę smutny parapet.
Doniczki kupiłam podczas pobytu u mojej mamy w rodzinnym mieście. Spodobał mi się ich kształt, bo był dokładnie w stylu francuskich gazonów, więc nie zastanawiając się od razu postanowiłam kupić dwie.
Z braku czasu stały sobie przez parę miesięcy na paprapecie, aż ostatnio postanowiłam je zmienić.
Przemalowałam na biało z postarzającymi przetarciami w stylu shabby chic. Dokleiłam dekory z różyczkami i proszę:
Donice - w stylu shabby chic

Takie mi się bardziej podobają.
Do tego dwa małe drzewka i proszę jaka miła odmiana :)

Gazony w stylu francuskim
Niestety zdjęcia z mojego okna nie nastrajają pozytywnie. Na przeciwko stoi paskudny blok, którego świetność dawno już minęła. Szczególnie w okresie zimy, gdy drzewa są bez liści wygląda to nadzwyczaj smutnie. Dobrze, że teraz chociaż spadł biały śnieg i pokrył szarzyznę swoją białą pierzynką.
A tak wyglądały jeszcze donice przed metamorfozą
zegar kominkowy

metamorfozy - donica przed dekoracją
Na ten smutny parapet postanowiłam sprawić sobie oryginalny gadżet w stylu retro:
samochód na parapet w stylu retro
Gdy go otrzymałam, nie sądziłam, że jest aż tak duży, ale za to podoba się bardzo mojemu Krzysztofowi


Pozdrawiam Wszystkich zaglądających tutaj :)

8 komentarzy:

  1. Teraz są jeszcze piękniejsze!!!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystrój okna piękny i klimatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okno nie jest smutne, kto przez nie zagląda, mając takie wspaniałości przed oczami! Donice są teraz eleganckie i ciekawe, naprawdę odmieniłaś je i dodałaś im klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asket. W Twoim wykonaniu schabby jest samą doskonałością i zawsze mi się podoba
    Usciski
    BJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Parapet posiada wspaniałą zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za naprawdę miłe komentarze, pogoda mnie ostatnio nie nastraja do robienia zdjęć. Z utęsknieniem wyczekuję choć jednego dnia słonecznego, i Wam też życzę słońca choćby tylko w waszym sercu :)
    pozdrawiam
    Asket

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie tu zabieram do obserwowanych :))
    Pozdrawiam
    Olina

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails