środa, grudnia 01, 2010

Zawieszka zimowa Wesołych świąt w stylu shabby chic

Jakiś czas temu odbyły się w mojej pracowni warsztaty świąteczne, na których uczestniczki kursu robiły decoupage 3D z elementami past strukturalnych na deseczkach w kształcie domków wg. pomysłu jednej z moich kursantek. Tak spodobał mi się pomysł, że podczas warsztatów postanowiłam zrobić też taki domek. Domkomania opanowała w tym roku decoupage, choć tego typu motywy są od wielu lat znane między innymi z przepięknych papierów ryżowych firmy Decomania, które można jeszcze nabyć u mnie w sklepie pracowni.
Poniżej kilka zdjęć z sesji mojego domku.





8 komentarzy:

  1. Beautifu, beautiful works!!!
    Kisses and regards, Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Cię wcieło. ;-) Jak zawsze. Wciąż żałuję, że na jakiś kurs nie mogę się wybrać. Musiałabym moje dziecie zabrać, bo nie ma komu zostawić. A jakby Go zabrać, to nici z nauki.;-)
    Dzięki, że chociaż tak mogę podziwiać!
    Same cuda, cuda, cuda.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Same Slicznosci! Awszystko rzucone na tlo jakby ze starego zamczyska!
    Sliczne!
    Pozdrawiam
    xxx kasik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny decoupage 3D! Aaa mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiego poziomu :) zapraszam do swojego małego albumiku prac www.provencal-village.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są Twoje prace,od dawna podziwiam je z zapartym tchem.zapraszam w wolnej chwili www.deco-babo.blogspot.com.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. HOLA ASKET!!!!!!!!PRECIOSO TU BLOG Y PRECIOSOS TUS TRABAJOS.¡¡¡¡¡¡FELICIDADES!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails