poniedziałek, lutego 02, 2009

Wieszaczek z ptaszkami/ Pitoricco Hanger

I've made this hanger to my studio. I like this sweet Italian paper with birds. It has very autumn motive so I've put it together with the victorian roses. The motive I graded with diferent colours.
Now it looks like below:
Zrobiłam ten wieszaczek do mojej pracowni. Lubię ten słodki motyw z ptaszkami. Miał zbyt jesienny charakter, więc połączyłam go z wiktoriańskimi różami. Wycieniowałam różnymi kolorami. Teraz wygląda tak:






2 komentarze:

  1. Very lovely. You have a wonderful blog. Thank you for following mine!

    Kathy
    FourDogDay

    OdpowiedzUsuń
  2. Molto romantico il tuo blog, mi piace tantissimo.
    Sono tra i lettori; grazie di essere tra i miei.
    Ciao

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails