czwartek, grudnia 30, 2010

Szydełkowe ozdoby i wianek

Pokażę Wam jeszcze kilka ozdób świątecznych, które znalazły się w moim domu i pracowni w tym roku. Szkoda, że nie zdążyłam wszystkiego pokazać jeszcze przed świętami, ale niestety z braku czasu.
Na początek pokazuję szydełkowe ozdoby, których nie zrobiłam sama, ale kupiłam od moich znajomych.
Gwiazdki zrobione na szydełku od Ani powiesiłam na żyrandolu w pracowni, natomiast bombki z zeszłego roku od Edyty zawisły w korytarzu.





 Na drzwiach w korytarzu powiesiłam także dwa wieńce z bluszczem, oba poprószone szronem i śniegiem, duży i mały.

Tutaj wieniec odbija się w lustrze, a na toaletce manekin owinięty świątecznym gwiazdkowym szalem.

Drugie drzwi w korytarzu z małym wiankiem


A tutaj zdjęcie fragmentu jednej z bombek zrobionych na moją choinkę. Więcej można obejrzeć po kliknięciu w obrazek na moim drugim blogu.

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!!!
    Tradycyjnie weszłam do Ciebie i naładowałam akumulatorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tu mnie zaskoczyłaś:)))pozytywnie:)))myślałam że ubierasz dom tylko w to co sama zrobisz:)a tu niespodziewanka:))doceniasz prace koleżanek do tego stopnia,że dekorujesz nimi swój dom:)))To piękne ,bo też i piękne prace dostałaś:)))
    Wszystkiego najpiekniejszego na nowy rok Tobie życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szydełkowe ozdoby są cudne. Pozdrawiam i życzę dużo pozytywnej energii w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dekoracje i wianki świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wianek, lubię białe śnieżynki szydełkowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekny wieniec, bardzo stylowy, wiktorianski. .
    Zycze otulajacej Magii i wielu rownie pieknych inspiracji na caly Rok 2011!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Красиво,эти украшения приносят особый уют в дом!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te koronkowe ozdoby!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails