niedziela, kwietnia 21, 2013

Zawieszenie

Chciałam wszystkich zaglądających tutaj poinformować, że na dzień dzisiejszy zawieszam tego bloga, który i tak jest prawie przeze mnie nie używany. Niestety ostatnie wydarzenia w moim życiu spowodowały, że nie mogę zajmować się tak wieloma sprawami. Kilka blogów to dla mnie niestety za dużo. Dlatego na nim pisać nie będę, ale nie żegnam się, może jeszcze tutaj wrócę. Wszystkie osoby, które chciałyby się dowiedzieć co nowego u mnie zapraszam na dotychczasowego bloga Świat Według Asket, mam nadzieję, że znajdziecie tam także jakieś inspiracje.


Pozdrawiam Serdecznie
Asket

1 komentarz:

  1. Witaj , zapraszam Cię serdecznie do mojego nowo otwartego sklepu redecor.pl.
    Znajdziesz tam najnowsze artykuły od skandynawskich designerów jak Madam Stolt, Ib Laursen> Krasilnikoff. Do 5 maja mamy promocję , więc zapraszam A więcej zdjęć i aranżacji z artykułąmi na moim blogu i na moim pinterest pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails