środa, lipca 15, 2009

A Little House For The Bird?/Domek dla ptaszka?

It's rather the candlestick for tealights. When I saw it in the shop I knew I'll decorate it in some way.
Now, after decoration with antiqe roses and little angels it looks like below. I added delicate crackle varnish.

Raczej jest to domek - świecznik, ale gdy go zobaczyłam w sklepie, wiedziałam, że będę go dekorować.
Teraz, po dekoracji z różyczek i małych aniołków wygląda tak. Dodałałam do dekoracji delikatną krakelurę.








Before I decored it looked like this:
Wyglądał przedtem tak:

6 komentarzy:

  1. Śliczny domek dla ptaszków,jak i inne Twoje prace,piękne i tworzące niepowtarzalny klimat,zawsze będę podziwiać...Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnífica pieza craquelada y con decoupage.LINDÍSIMA.BESOS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto piękny przykład ja zwykły fajans zamienić w cudowną porcelanę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz napisze-cudny jest -zakochałam się w nim:)-pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. To niesamowite co robisz, gratuluję zmysłu i wyczucia piękna. Domek podbił me serce.Życzę pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails