wtorek, listopada 10, 2009

The Vintage Table And The Candelight/Stolik i świeca

Here is the table I've just changed a little.
I used my new rhombuses' stencil from the Spain. I like this old vintage style.
Now It looks like below.
Dzisiaj przedstawię stolik, który ostatnio zmieniłam. Poniżej zdjątko przed i po. Użyłam nowego hiszpańskiego szablonu w romby, który nadał mu stary wygląd w stylu vintage.

 


I often use candles. I like the true fire their give us. In the world we have not almost opportunity to be close to the fire. The initial element of our world...

Często używam świec. Uwielbiam żywy ogień, który dają. W dzisiejszej stechnicyzowanej cywilizacji prawie nie mamy sposobności, aby obcować z pierwotnym żywiołem, jakim jest ogień...



  

 


P.S. Nienawidzę Bloggera! Wstawianie zdjęć i ustawienia automatyczne różnych badziewiów doprowadzają mnie do szału! Nic nie można ręcznie ustawić! Wstawiam tego posta już pół godziny i non stop zmieniają mi się automatycznie jakieś ustawienia. Czy oni mają nas za debili??? Najgorszy z możliwych systemów blogowych :(((


4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się taki wzór. Ciewie prezentuje się stolik w nowej szacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Asket,
    very nice post and great pics. Make me want to get ready for thexmas season. when do you normally start decoratiing in your country? we start on December 8!
    rita

    OdpowiedzUsuń
  3. me gusta mucho el vintach, y las figuras de marmolina tanbien hijo, me gustaria Tener, en esto que se esta de moda Poniendo un saludo desde Barcelona, gracias

    OdpowiedzUsuń
  4. Stolik wyszedł bardzo pięknie: klasycznie, stylowo...(przymiotniki można mnożyć).
    Zaciekawiłaś mnie tym hiszpańskim szablonem, (poproszę o namiary, może i dla mnie coś się znajdzie :) ), ponieważ podobny kupiłam kilka lat temu w Castoramie za kilka złotych. Jednak efekt końcowy tak naprawdę nie zależy od szablonu, tylko od tego jak zostanie użyty. A ten został wykorzystany w zachwycający sposób.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails