wtorek, czerwca 08, 2010

Porządki na blogu

Bardzo dziękuję wszystkim Wam za rady dotyczące obrazu, wszystkie wezmę pod uwagę, przy dokańczaniu. Na razie jednak musi poczekać, gdyż mam na tapecie kilka ważniejszych spraw.
Dzisiaj korzystając z czasu, który musiałam przeznaczyć na czekanie, wzięłam się za porządkowanie bloga.
Trzecia kolumna nareszcie została dodana i blog zaczął lepiej wyglądać. Naprawdę nie lubię blogspota, bo większość komend i ustawień jest zrobionych automatycznie. Jeżeli natomiast chce się coś ręcznie poprawić, trzeba zagłębić się w przepastny html, który gdy się go nie ćwiczy, wylatuje z głowy...
Przez to wywaliła mi się cała lista blogów i kolorystyka. W końcu zmieniłam też nagłówek, na bardziej dekoratorski. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, bo chciałam, żeby blog był bardziej czytelny.
Miał na początku być to blog po angielsku o decoupage, jednak po przejrzeniu zawartości zagranicznych blogów stwierdziłam, że niewiele jest do oglądania i wymieniania się doświadczeniem. Przemianowałam zatem go na bloga hobbystycznego o moich dekoracjach. Została tylko nazwa "Asket's World", której już niestety nie mam jak zmienić.
Aby nie było łyso bez zdjęć, znalazłam dzisiaj stare zdjątko ramy z Ikei przed jej udekorowaniem. Ramka oprócz kształtu nie miała nic ciekawego do zaoferowania. Brzydki, czarny plastik.
Efekt mojej pracy mogliście już oglądać. Pomalowałam primerem (poniżej na zdjęciu)

a potem jeszcze raz na biało oraz z brązową przecierką.

 Oczywiście do ramki dokupiłam także lustro u szklarza :)

9 komentarzy:

  1. Zmiany pozytywne, z przyjemnością zaglądam do Twojego świata.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz to lustro podziwialam u Ciebie.
    Zmiany bardzo korzystne, uwielbiam tu zagladac.
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że rzeczywiście lepiej teraz wygląda, a taka szara kolorystyka nie zagłusza tego co pokazujesz.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. It is gorgeous, Greetings from Croatia

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że trafiłam do nastrojowego blogu wyczarowanego przez kreatywną i zdolną osobę,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiany bardzo korzystne :)
    a co do ramy - z brzydkiego kaczątka stworzyłaś cudo - lustro jest piękne .
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie przerobilas lustro. Rzeczywiscie jakby spod czarodziejskiej rozczki. Blog tez super wyglada po zmiankach.
    pozdrawiam z Australii i zapraszam na swojego bloga
    http://studio-conestoga.blogspot.com/

    oraz po angielsku

    http://conestogahq.blogspot.com/

    xxx Much Love

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails