poniedziałek, czerwca 28, 2010

Fajne "Coś" i Nalewka Truskawkowa

Znalazłam na Allegro pod hasłem "Coś" - taką klatkę-paterkę na kwiatka, a że jestem gadżeciarą, musiałam to coś od razu nabyć i obfocić w kilku aranżacjach.

 Powyżej z moją małą dziewczynką, która jest już prawie "logo" mojego drugiego bloga.
Tutaj z kolei z owocami na nalewkę truskawkową, której przepis dostałam od Ani.
Przepis na nalewkę truskawkową jest bardzo prosty:
1 kg truskawek obrać i umyć
0,25 kg cukru
0,5 l wódki
0,5 szklanki wody
Truskawki zasypać na parę godzin cukrem, następnie wlać wódkę i wodę i pozostawić na ok. 5,6 tygodni. Po tym czasie odlać owoce, następnie do płynu dołożyć sok z 1 limonki (ważne, żeby to była limonka, nie cytryna!), a z jej połowy zetrzeć skórkę i ją także włożyć. Potem odstawić nalewkę na wiele tygodni, aby nabrała właściwego smaku i aromatu

Jeżeli lubicie truskawki, to nalewka jest naprawdę przepyszna!

3 komentarze:

  1. Beautiful!!!
    Regards Zondra Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie gadzetujesz...Podoba mi sie wszystko!
    A ta mala dziewczynka to juz prawie jak czesc Twojej rodzinki :) Przeczytalam na Twojej stronie o niej...bardzo smutna...a teraz tak jakbys ja zaadoptowala...opowiadajac o niej i pokazujac jej zdjecia...zyje wiecznie.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na swojego bloga
    http://studio-conestoga.blogspot.com/
    kasik xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej a pamietasz li ty podjakim haslem znalazłas takie cos?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails